Black Temple - Taktika
4 posters
Strana 1 z 1
Black Temple - Taktika
Tak jsem byl už 2x v Black Temple a čekal jsem to horší, je potřeba 6-7 healerů, asi 3-4 tanky a zbytek dmg.. Takový těžší bossové sou supermus a ten council před ilidianem.. Ilidiana zatim neni potřeba zkoušet, včera sme ho skusili a byl nehoráznej wipe
nějaký taktiky:
Supermus
- dmg dá follow na tanka, potom se všichni budou držet u něj...
- jakmile začnou prskat sopky(jak půjdou zabít), tak musí všichni AOE dmg
- netahat bosse na schody.!!!
Mother Shahraz
největší problém u ní je, že když háže do výšky, tak naberete creepy z textury nad vámi..
- tankovat v tunelu, nebo někde kde vás neodhodí do výšky, inak je easy..
Council
- toho levého tankuje mage v pvp EQ, dost nebezpečný..
- rogunu tankoval paladin (občas jde do stealthu a někoho zabije, musí se hlídat)
- toho vpravo od roguny dmg..(nwm kdo ho tankoval)
- potom tam byl nějakej healer, ten se musí kickovat aby nehealoval bo co..
nějaký taktiky:
Supermus
- dmg dá follow na tanka, potom se všichni budou držet u něj...
- jakmile začnou prskat sopky(jak půjdou zabít), tak musí všichni AOE dmg
- netahat bosse na schody.!!!
Mother Shahraz
největší problém u ní je, že když háže do výšky, tak naberete creepy z textury nad vámi..
- tankovat v tunelu, nebo někde kde vás neodhodí do výšky, inak je easy..
Council
- toho levého tankuje mage v pvp EQ, dost nebezpečný..
- rogunu tankoval paladin (občas jde do stealthu a někoho zabije, musí se hlídat)
- toho vpravo od roguny dmg..(nwm kdo ho tankoval)
- potom tam byl nějakej healer, ten se musí kickovat aby nehealoval bo co..
Naposledy upravil Pajcek dňa Ne 7 jún 2009 - 15:14, celkom upravené 1 krát.
Pajcek- Člen
- Počet príspevkov : 80
Age : 33
Location : Kostelec nad Labem
Registration date : 27.10.2008
Re: Black Temple - Taktika
Tak doplnenie:
High Warlord Naj'entus : http://limited.smirak.net/soubory/taktika-najentus.pdf
Prvý boss. Raid sa roztiahne okolo neho a po nazbierani aggra sype dmg. Healeri drzia raid na full HP. Vzdy po nejakej dobe pouzije nahodne na niektoreho hraca Impaling Spine, cim ho stunne a da mu dotku. Tento hrac bude lezat na zemi v stune a bude z neho trca VELKA musla(kopia, kuzel, proste ta blbost co ma boss na ruke) Tu treba HNED lootnut. V bagloch sa vam objavi Naj'entus Spine Tu si hned vytiahnete do action baru. Boss tak 15s na to nahodi bublinu. a TERAZ nussite tu spine na neho pouzit. Bublinu mu to znici a raidu da okolo 5k dmgu. to treba vyhealit a bojuje sa dalej. Cely boj pozostava len zo zbierania Spinov a ich rychleho pouzivania. Ak totiz bublinu neznicime, tak bossovi vyheali aj 15% hp.
Supremus : http://limited.smirak.net/soubory/taktika-supremus.pdf
Druhy boss. pred bojom si mozme trocha vycistit cestu.
Na valhalle su oproti normalu tieto zmeny: Boss sa da tauntovat, a pocas kite fazy NEMA znizenu rychlost, sopky sa daju nicit.
Takze sa pouziva tato taktika: Ako napisal pajcek, idu pri pulle VSETCI(komplet cely raid) k bossovi a drzia sa na jednom mieste. ked si tank nabere aggro, spusti sa dmg jak svina. Ked nastane druha faza, vsetci dmgeri co maju nieco plosne, striehnu na sopku. na 99% sa sopka objavu priamo u nas a VTEDY sa spusti AOE. Sopka tym padom umre skor, ako da nejaky dmg. Tanci musia tauntovat bossa zo zvysku raidu hned ako zmeni ciel. Ked uz aspon 15sekund nezmenil ciel, je znova faza 1 a vsetko ide od znova.
Takze u suprema si dame vsetci toto makro:
/script SetCVar ("cameraDistancemax" ,50)
Tento prikaz zvecsi maximalne oddialenia kamery tak na dvojnasobok normalneho nastavenia. to znamena, ze ked pojdeme na suprema, tak si klasicky oddialite kameru, ale pojde oddialit o HODNE viac nez predtym.
Akama, Teron, Bloodboil a Essencie nejdu
Mother Sahraz: http://limited.smirak.net/soubory/taktika-shahraz.pdf
Cesta k tomuto bossovi je dost zdlhava na trash, kedze boss ma jednu buglu abilitu, ktorou vyhadzuje ludi DOST vysoko, cim naagria trash z inej casti BT. Tu je cesta:
Od suprema sa ide do velkej miestnosti a vymlacuje sa trash po ceste. Treba maximalizovat CC, kedze thrash tu slusne casti a napx cerveny satirovia davaju multyshot celemu raidu(vyzera to ako multysotovy gulomet) na mieste 1 je skupinka vendorov od Dethswornu a treba tu pokecat aj s jednym duchom (asi Omoru) aby ste sa k nemu mohli neskor teleportovat uz od vchodu do instancie. Nastedme sa ide smerom k Bloodboilovy 2,3. Ked je cela cesta vymlatena, moze sa raid vratit 4, kedze uz nebude hrozit, ze pri vyhodeni natiahnete niekoho z tejto casti.
Nasledne sa ide smerom k matke 5. Po ceste narazite na zavrete dvere, cez ktore sa treba dostat bugom(bud sa relognut, cin budete mat asi 2 sekundy na prebehnutie, alebo pomocou magovho blinku a lockovho portalu priamo vo dverach) Cesta 6 konci priamop pred bossom. Treba vycistit KOMPLET celu cestu!
Dalsi boss, co napol nefunguje.
Nasledne sa raid zhromazdi vo dverach kam smeruje sipka 6. Tu sa boss tankuje. Co boss robi:
1. Odhadzuje cast raidu(tak 3-4 ludia) vysoko do vzduchu, pricom pad vam kludne ubere aj 70%. preto treba stat priamo vo dverach, cim vas let zastavia zarubne dvier.
2. boss meni aury tak ako ma, cize to treba sledovat, aby ste vedeli kedy sa ma pritlacit na damage.
3. Fattal atraktion: teleport funguje(teleportne 3 ludi na nahodne miesto chodby kde sa boj odohrava-preto to musi byt vymlatene), ale dmg to dava hodne maly a asi len priamo zasiahnutym
4. beamy funguje, ale nejak pofiderne a myslim, ze nedavaju ani cast dmgu co by mali.
nic dalsie uz nerobi, co som teda spozoroval.
Ako vidiet, tento boss je dost lahky. staci byt len vo dverach koli vykopavaniu, ked vas portne tak sa rychlo vratit a uz len healit ozivot. ties by mal byt pripraveny dalsi tank, ak by prveho zabila.
The Ilidari Council: http://limited.smirak.net/soubory/taktika-council.pdf
Tu zacina naozaj sranda...
Treba si uvedomit par veci:
1. Bossovia maju spojene HP, cize ked mlatime jedneho, dmg sa rozklada rovnomerne na vsetkych styroch. Neexistuje teda nic take ako poradie dmgu.
2. Kazdy boss casti hadam komplet vsetko co ma, takze je to fest tazke. Je tu VELA plosnych spelov, cize kto nezdrhne z blizzardu,alebo novy, tak jednoduco umre. Tu sa chyby netoleruju.
3. Treba si udrzovat prehlad, kedze az do konca boja budeme mat stale styroch bossov a az do konca mozeme bez problemov wipnut.
Gathios the Shatterer - paladin: Melle mlaticka. casto dava rozne bubliny na ostatnych bossov, naklada FEST tvrdo do main tanka. Ties pouziva aury a blessy. problôem u neho je Concekration, ktory dava za 2K za sekundu kazdemu kto v nom stoji(vyhealovat)
High Nethermancer Zerevor - Mag: Soly brutalny arcane dmg, a tankuje ju mag v arcane rezist equipe. Proiritou je drzat ju mino raid, kedze nahodne dava blizzard a pod seba arcane novu. Tankujuci mag jej musi HNED spellstielnut Damphen magic, cim sa mu dmg taken znizi na uplne smiesne cislo. horie je, ze po 2 minutach mu ten buff padne a teraz bude vdacny za kazdy bod rezistu a staminy co ma. Healovat ho musia dvaja kvalitny healeri.
Lady Malande - priest: na tuto kocku staci offtank, alebo proste jeden z dalsich tankov. Casto dostava bublinu od palacha, alebo si sama nahodi reflektive shield. Musia byt na nej aspon dvaja prerusovaci. Idealne ked je jeden z nich saman(ak dostane bublu na fyzikal). Tankovy staci jeden heal.
Veras Darkshadow - Roguna jeden skuseny tank a jeden slusny heal. Tank musi mat namakrovane targetovanie bossa. Ide totiz o to, ze raz za asi 40s da rogun vanish a po nejakych 30sekundach sa objavi, targetne nejakeho healera a zabijeho, ak tank nestihne rychly taunt.
Jeden heal je dobre nechat na raid a zvysny healuju MT, tankujuceho palacha.
Takto taktika je od shawa a uspesne sme tak prvy ktar zlozili council.
Rozmiestnenie:
Pull je samozrejme extra tazky. Paladin sa tankuje hore na schodoch, tak by healeri dociahli. Mag, roguna a priest sa rozmiestnia.
Nasledne sa uz len sype dmg, zdrha z plosakov, prerusuje cast, a healuje ozivot. Hlavne tankujuci mag si musi sledovat kedy mu padne damphen magic, aby sa healeri nezabudly. mez si to boss nahodi znova, to zo 2 minuty trva. U paladina by mal byt tie spriupraveny offtank, keby to MT nerozchodi.
Nakoniec sa uz len dobije roguna, ktora ma o 400K viac HP ako ostatny(bug)
Hlavne NIKTO NELOOTUJE KYM NEPADNE POSLEDNY BOSS
Kazdy z bossov ma totis cast lootu a ked daktoreho otvorite, tak sa vam nemusi nacitat cely loot.
Illidan Stormrage: http://limited.smirak.net/soubory/taktika-illidan.pdf
Zatial pokial viem nami nepokoreny boss. Je tazky jak svina a casti hadam uplne vsetko co by mal. Aj ked myslim, ze par spellov este opravenych nema, ale aj tak to v pohode staci, aby rozfasirkoval cely raid.
na zaciatok, ked budete stat pred dverami co su nad Councilom NIKTO NEDEBATI S AKAMOM!!!
Tu sa totiz vysvetluje taktika a debatou s akamom cely event spustite. Boj ma asi 7 fazi, cize si to naozaj treba nastudovat a drzat si prehlad co bude robit. tu sa nestaci spoliehat na to, co povedal leader. Raid totiz dostava dost vela kruteho dmgu a jedna chyba moze znamenat smrt(v niektorych fazach aj wipe) Podrobnejsiu taktiku napisem neskor, alebo ju moze pridat niekto iny.
High Warlord Naj'entus : http://limited.smirak.net/soubory/taktika-najentus.pdf
Prvý boss. Raid sa roztiahne okolo neho a po nazbierani aggra sype dmg. Healeri drzia raid na full HP. Vzdy po nejakej dobe pouzije nahodne na niektoreho hraca Impaling Spine, cim ho stunne a da mu dotku. Tento hrac bude lezat na zemi v stune a bude z neho trca VELKA musla(kopia, kuzel, proste ta blbost co ma boss na ruke) Tu treba HNED lootnut. V bagloch sa vam objavi Naj'entus Spine Tu si hned vytiahnete do action baru. Boss tak 15s na to nahodi bublinu. a TERAZ nussite tu spine na neho pouzit. Bublinu mu to znici a raidu da okolo 5k dmgu. to treba vyhealit a bojuje sa dalej. Cely boj pozostava len zo zbierania Spinov a ich rychleho pouzivania. Ak totiz bublinu neznicime, tak bossovi vyheali aj 15% hp.
Supremus : http://limited.smirak.net/soubory/taktika-supremus.pdf
Druhy boss. pred bojom si mozme trocha vycistit cestu.
Na valhalle su oproti normalu tieto zmeny: Boss sa da tauntovat, a pocas kite fazy NEMA znizenu rychlost, sopky sa daju nicit.
Takze sa pouziva tato taktika: Ako napisal pajcek, idu pri pulle VSETCI(komplet cely raid) k bossovi a drzia sa na jednom mieste. ked si tank nabere aggro, spusti sa dmg jak svina. Ked nastane druha faza, vsetci dmgeri co maju nieco plosne, striehnu na sopku. na 99% sa sopka objavu priamo u nas a VTEDY sa spusti AOE. Sopka tym padom umre skor, ako da nejaky dmg. Tanci musia tauntovat bossa zo zvysku raidu hned ako zmeni ciel. Ked uz aspon 15sekund nezmenil ciel, je znova faza 1 a vsetko ide od znova.
Takze u suprema si dame vsetci toto makro:
/script SetCVar ("cameraDistancemax" ,50)
Tento prikaz zvecsi maximalne oddialenia kamery tak na dvojnasobok normalneho nastavenia. to znamena, ze ked pojdeme na suprema, tak si klasicky oddialite kameru, ale pojde oddialit o HODNE viac nez predtym.
Akama, Teron, Bloodboil a Essencie nejdu
Mother Sahraz: http://limited.smirak.net/soubory/taktika-shahraz.pdf
Cesta k tomuto bossovi je dost zdlhava na trash, kedze boss ma jednu buglu abilitu, ktorou vyhadzuje ludi DOST vysoko, cim naagria trash z inej casti BT. Tu je cesta:
Od suprema sa ide do velkej miestnosti a vymlacuje sa trash po ceste. Treba maximalizovat CC, kedze thrash tu slusne casti a napx cerveny satirovia davaju multyshot celemu raidu(vyzera to ako multysotovy gulomet) na mieste 1 je skupinka vendorov od Dethswornu a treba tu pokecat aj s jednym duchom (asi Omoru) aby ste sa k nemu mohli neskor teleportovat uz od vchodu do instancie. Nastedme sa ide smerom k Bloodboilovy 2,3. Ked je cela cesta vymlatena, moze sa raid vratit 4, kedze uz nebude hrozit, ze pri vyhodeni natiahnete niekoho z tejto casti.
Nasledne sa ide smerom k matke 5. Po ceste narazite na zavrete dvere, cez ktore sa treba dostat bugom(bud sa relognut, cin budete mat asi 2 sekundy na prebehnutie, alebo pomocou magovho blinku a lockovho portalu priamo vo dverach) Cesta 6 konci priamop pred bossom. Treba vycistit KOMPLET celu cestu!
Dalsi boss, co napol nefunguje.
Nasledne sa raid zhromazdi vo dverach kam smeruje sipka 6. Tu sa boss tankuje. Co boss robi:
1. Odhadzuje cast raidu(tak 3-4 ludia) vysoko do vzduchu, pricom pad vam kludne ubere aj 70%. preto treba stat priamo vo dverach, cim vas let zastavia zarubne dvier.
2. boss meni aury tak ako ma, cize to treba sledovat, aby ste vedeli kedy sa ma pritlacit na damage.
3. Fattal atraktion: teleport funguje(teleportne 3 ludi na nahodne miesto chodby kde sa boj odohrava-preto to musi byt vymlatene), ale dmg to dava hodne maly a asi len priamo zasiahnutym
4. beamy funguje, ale nejak pofiderne a myslim, ze nedavaju ani cast dmgu co by mali.
nic dalsie uz nerobi, co som teda spozoroval.
Ako vidiet, tento boss je dost lahky. staci byt len vo dverach koli vykopavaniu, ked vas portne tak sa rychlo vratit a uz len healit ozivot. ties by mal byt pripraveny dalsi tank, ak by prveho zabila.
The Ilidari Council: http://limited.smirak.net/soubory/taktika-council.pdf
Tu zacina naozaj sranda...
Treba si uvedomit par veci:
1. Bossovia maju spojene HP, cize ked mlatime jedneho, dmg sa rozklada rovnomerne na vsetkych styroch. Neexistuje teda nic take ako poradie dmgu.
2. Kazdy boss casti hadam komplet vsetko co ma, takze je to fest tazke. Je tu VELA plosnych spelov, cize kto nezdrhne z blizzardu,alebo novy, tak jednoduco umre. Tu sa chyby netoleruju.
3. Treba si udrzovat prehlad, kedze az do konca boja budeme mat stale styroch bossov a az do konca mozeme bez problemov wipnut.
Gathios the Shatterer - paladin: Melle mlaticka. casto dava rozne bubliny na ostatnych bossov, naklada FEST tvrdo do main tanka. Ties pouziva aury a blessy. problôem u neho je Concekration, ktory dava za 2K za sekundu kazdemu kto v nom stoji(vyhealovat)
High Nethermancer Zerevor - Mag: Soly brutalny arcane dmg, a tankuje ju mag v arcane rezist equipe. Proiritou je drzat ju mino raid, kedze nahodne dava blizzard a pod seba arcane novu. Tankujuci mag jej musi HNED spellstielnut Damphen magic, cim sa mu dmg taken znizi na uplne smiesne cislo. horie je, ze po 2 minutach mu ten buff padne a teraz bude vdacny za kazdy bod rezistu a staminy co ma. Healovat ho musia dvaja kvalitny healeri.
Lady Malande - priest: na tuto kocku staci offtank, alebo proste jeden z dalsich tankov. Casto dostava bublinu od palacha, alebo si sama nahodi reflektive shield. Musia byt na nej aspon dvaja prerusovaci. Idealne ked je jeden z nich saman(ak dostane bublu na fyzikal). Tankovy staci jeden heal.
Veras Darkshadow - Roguna jeden skuseny tank a jeden slusny heal. Tank musi mat namakrovane targetovanie bossa. Ide totiz o to, ze raz za asi 40s da rogun vanish a po nejakych 30sekundach sa objavi, targetne nejakeho healera a zabijeho, ak tank nestihne rychly taunt.
Jeden heal je dobre nechat na raid a zvysny healuju MT, tankujuceho palacha.
Takto taktika je od shawa a uspesne sme tak prvy ktar zlozili council.
Rozmiestnenie:
Pull je samozrejme extra tazky. Paladin sa tankuje hore na schodoch, tak by healeri dociahli. Mag, roguna a priest sa rozmiestnia.
Nasledne sa uz len sype dmg, zdrha z plosakov, prerusuje cast, a healuje ozivot. Hlavne tankujuci mag si musi sledovat kedy mu padne damphen magic, aby sa healeri nezabudly. mez si to boss nahodi znova, to zo 2 minuty trva. U paladina by mal byt tie spriupraveny offtank, keby to MT nerozchodi.
Nakoniec sa uz len dobije roguna, ktora ma o 400K viac HP ako ostatny(bug)
Hlavne NIKTO NELOOTUJE KYM NEPADNE POSLEDNY BOSS
Kazdy z bossov ma totis cast lootu a ked daktoreho otvorite, tak sa vam nemusi nacitat cely loot.
Illidan Stormrage: http://limited.smirak.net/soubory/taktika-illidan.pdf
Zatial pokial viem nami nepokoreny boss. Je tazky jak svina a casti hadam uplne vsetko co by mal. Aj ked myslim, ze par spellov este opravenych nema, ale aj tak to v pohode staci, aby rozfasirkoval cely raid.
na zaciatok, ked budete stat pred dverami co su nad Councilom NIKTO NEDEBATI S AKAMOM!!!
Tu sa totiz vysvetluje taktika a debatou s akamom cely event spustite. Boj ma asi 7 fazi, cize si to naozaj treba nastudovat a drzat si prehlad co bude robit. tu sa nestaci spoliehat na to, co povedal leader. Raid totiz dostava dost vela kruteho dmgu a jedna chyba moze znamenat smrt(v niektorych fazach aj wipe) Podrobnejsiu taktiku napisem neskor, alebo ju moze pridat niekto iny.
Naposledy upravil Port dňa Po 15 jún 2009 - 14:35, celkom upravené 7 krát.
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
Takze neviem na kolko slape Teron, ale mohli by ste si skusit tento simulator na nicenie construktov: http://www.ferox-horde.de/feroxtgs2/
je to celkom sranda
je to celkom sranda
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
Porte jen dotaz....máš Deadly boss mod???páč to by se hodilo a já ho nemůžu najít tak aby mi fachal
Anonymný- Anonymný
Re: Black Temple - Taktika
mam...ale vcera sa mi v hyjale nejak nezapol...neviem preco.Predtym mií slapal dobre. Skusim na neho vymazat nastavenia a mozno sa rozbehne.
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
bylo by to dobrý, protože jinak budem muset sledovt fáze na stopkách a to není moc....flexibilní
Anonymný- Anonymný
Re: Black Temple - Taktika
hmm ale ked sa to tak vezme, tak mi u voida este fachal. Cize to mohlo byt tym, ze som nerelogol po eye a hyjal sa mi nenacital... ved uvidime.
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
Ono je to tým že prišli aj ďalší ľudia... mne z toho blbne všetko, Omen, Recount a aj Boss... tento nový patch to hodne pokafral.
Tea- Champion of Stromgarde
- Počet príspevkov : 1332
Registration date : 16.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
No tak uz vieme, ze matka je kapanek bugla a budeme musiet vycietit vsetko okolo aj nad nou. Ale bol dakto na Ilidari Councile? Shaw hovoril si, ze ich nedame. Su nejak bugli?
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
nejsou moc buglý v tom je problém :-D chce to čtyři tanky dva silný (nejlépe prot wary) jednoho klidně slabšího (tankoval sem to už i já za warra a šlo to) a mága (kámen úrazu a úspěchu raidu) potřebuje hodně hp a nejlepší je mít dva, kteří tankují toho mágbosse a pak opravdu, ale opravdu dobré healy nejlépe 7-8 páč na mága jsou potřeba dva healy, pak 3-4 na zbylé tři tanky a pak pár na raid, kvůli náhodnejm abilitám co nejdou na tanka....dále co se dps týče je dobré mít sebou pár lidí co umí kickovat, protože je fajne když tank co tankuje roga má u sebe dva rogy co tomu bossoj rušej ability zbytek raidu je vcelku jedno, ale jak říkám bez pořádnejch mágů to nemá cenu zkoušet (teda myslím, možná by šlo zkusit na mága nasadit HP tanka, ale nevím nevím....protože on ten mág, když u něj někdo je cástí další abilitu co ještě zvyšuje jeho dmg čili by se musela udělat skupinka tří healů včetně hotkovacího resťáka na heal toho tanka a ani tak by to nemuselo stačit)
Anonymný- Anonymný
Re: Black Temple - Taktika
jinak co se BT týče doporučuju nyní chodit pořadí bossů
High Warlord Naj'entus
Supremus
Shade of Akama (už tak nějak vím jak na to)
Mother Shahraz
Illidan Stormrage
Illidari Council
zbytek je zbugovanej a nemá loot je to ověřený u ALa jen snad ještě s ním dohodnu ať smaže všechny dveře co tam jsou aby se nemuselo zdlouhavě proskakovat
High Warlord Naj'entus
Supremus
Shade of Akama (už tak nějak vím jak na to)
Mother Shahraz
Illidan Stormrage
Illidari Council
zbytek je zbugovanej a nemá loot je to ověřený u ALa jen snad ještě s ním dohodnu ať smaže všechny dveře co tam jsou aby se nemuselo zdlouhavě proskakovat
Naposledy upravil Shaw dňa Pi 15 máj 2009 - 12:59, celkom upravené 1 krát.
Anonymný- Anonymný
Re: Black Temple - Taktika
Proste druhy King, len o 2 triedy tazsi...to zvladneme. AJ ked nehovorim, ze na prvy pokus. Oni padnu. dlzia mi token
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
tak to ani náhodou....oni se chrání navzájem healama a prot bufama (bublina atd.) navíc dmg do jednoho se dělí 4 takže lehnou všichni najednou....u Kinga stačej dva tanci tdy musí každej boss mít svýho, protože nakládaj fakt slušně není to jako Spermon, že se dá udělat taktika alá Void (za což děkuji Calanoj), protože je buglej a dá se tauntovat....
Anonymný- Anonymný
Re: Black Temple - Taktika
Takovej blbej dotaz, pokud se dmg dělí rovnoměrně do všech, stačí jít tedy dmg jen do jednoho jediného a padnou všichni?
Stitonos- Champion of Stromgarde
- Počet príspevkov : 1917
Registration date : 30.07.2008
Re: Black Temple - Taktika
ano dmg se jde jen do jednoho a u zbylejch třech se minimalizují jejich spelly
osobně jsem pro aby se chodilo do paladina a priesta čili tyhle dva se tankovali u sebe tak aby se furry warri mohli v dmg zaměřit na priesta (kvůli kickování healů) a zároveň používali plošnej útok i na palacha, zbytek dmgerů se zaměři na paladina....na mágoj zůstanou pouze jeden až dva mágové kvůli tankování
osobně jsem pro aby se chodilo do paladina a priesta čili tyhle dva se tankovali u sebe tak aby se furry warri mohli v dmg zaměřit na priesta (kvůli kickování healů) a zároveň používali plošnej útok i na palacha, zbytek dmgerů se zaměři na paladina....na mágoj zůstanou pouze jeden až dva mágové kvůli tankování
Anonymný- Anonymný
Re: Black Temple - Taktika
Este trocha malo k tomu simulatoru hore.
Kto si precital Aj taktiku na Terona vie, ze ked sa premeni na ducha, bude mat 5 spellov: Spirit Volley- plosny dmg (v simuletore klavesa 5)
Spirit Chains - Plosny shackle(v simulatore klavesa 4)
Spirit lance - Instantny dmg, ktory este spomaluje construkta. (klavesa 3)
samozrejme, ze pred smrtou musite ist co najdalej od bossa(az dole)
Hned ako umrete, dajte plosny dmg a plosny shackle. potom chodte trosku dopredu a : 2 lance do prveho ducha, 2 lance do druheho ducha, 2 lance do tretieho ducha, trocjhu do predu a zaroven 2 lance do stvrteho ducha, ktory sa uz vytrhol. zas dopredu. 1 lance do prveho, 1 do druheho, 1 do tretieho a1 do stvrteho. uz by ste mali mat CD na plosaky, tak zas plosny dmg a hned za nim shackle. nasledne znova priebezne lance postupne do jednotlivych aby boli stale spomaleny a uz ich dorazite.
Kto si precital Aj taktiku na Terona vie, ze ked sa premeni na ducha, bude mat 5 spellov: Spirit Volley- plosny dmg (v simuletore klavesa 5)
Spirit Chains - Plosny shackle(v simulatore klavesa 4)
Spirit lance - Instantny dmg, ktory este spomaluje construkta. (klavesa 3)
samozrejme, ze pred smrtou musite ist co najdalej od bossa(az dole)
Hned ako umrete, dajte plosny dmg a plosny shackle. potom chodte trosku dopredu a : 2 lance do prveho ducha, 2 lance do druheho ducha, 2 lance do tretieho ducha, trocjhu do predu a zaroven 2 lance do stvrteho ducha, ktory sa uz vytrhol. zas dopredu. 1 lance do prveho, 1 do druheho, 1 do tretieho a1 do stvrteho. uz by ste mali mat CD na plosaky, tak zas plosny dmg a hned za nim shackle. nasledne znova priebezne lance postupne do jednotlivych aby boli stale spomaleny a uz ich dorazite.
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
hmm, tak 2 dám, třetímu zbyde 30% a čtvrtému 20%. Podařilo se někomu zabít všechny?
Stitonos- Champion of Stromgarde
- Počet príspevkov : 1917
Registration date : 30.07.2008
Re: Black Temple - Taktika
Poslednych 8 pokusiv mi neusiel ani jeden
Cele je to o tom, vychytat ten druhy plosak a nasledny shackle. zvysok len spam ice lancov
Cele je to o tom, vychytat ten druhy plosak a nasledny shackle. zvysok len spam ice lancov
Naposledy upravil Port dňa Ut 16 jún 2009 - 9:06, celkom upravené 1 krát.
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Re: Black Temple - Taktika
Do druheho prispevku doplneny dalsi bossovia
Port- Admin
- Počet príspevkov : 1994
Age : 40
Location : Zvolen-Nitra
Registration date : 17.03.2008
Similar topics
» Taktika Tempest keep- The eye
» Taktika Serpenshine Caverns
» Taktika Battle for Mount Hyjal
» Black Parchment
» Taktika Serpenshine Caverns
» Taktika Battle for Mount Hyjal
» Black Parchment
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|